czwartek, 24 października 2013

I love THURSDAY

Jak jak kocham czwartki, bo idę wtedy do szkoły na 10:35  i mogę coś jeszcze zrobić rano. Dzisiaj malowałam sobie paznokcie. Uznałam że zrobię coś innego niż zwykle i pomaluje je na różowo, ale po pomalowaniu uznałam że czegoś mi brakuje i dołożę jeszcze do tego mgiełkę. Nawet fajnie wyszło. 
Po tym jak Moja mama wróciła do domu z pracy powiedziała mi że na forum, na pewnym wątku na którym Ona pisze jest jej święto, czyli wszyscy co piszą na tym wątku muszą pomalować paznokcie na jej cześć. Ja znałam że zrobię jej niespodziankę i namaluję żabę z koroną na głowie. Pomyślicie dlaczego żabę? A to dlatego że u mnie w domu tak się przyjęło że na mamę mówimy żaba. 
Jak zobaczyła na wątku zdjęcie to aż się popłakała. Myślę że bardzo fajnie mi wyszło, a co Wy na to?

3 komentarze:

  1. Tu już wiesz co ja myślę. Widziałaś moja reakcję. Śliczne słodkie i kochane :*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne, przepiękne! *_* podziwiam Twoją precyzję w malowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń